In samenwerking met Pinkcube hebben wij een smakelijke restyling van hun huisstijl verzorgd. Bij de gedachte aan deze opdracht voor de grootste leverancier van promotie artikelen werden we meteen enthousiast!Ons avontuur begon met het logo, het hart van elk bedrijf en een cruciaal element van de huisstijl. Voordat we aan het werk gingen, namen we grondig de doelgroep, missie/visie en de laatste trends onder de loep. Het nieuwe logo kwam tot stand op basis van deze inzichten.
Nadat het logo en alle ingrediënten met zorg zijn geselecteerd, hebben we het volledige Pinkcube-recept vastgelegd in een styleguide. Hierin staat nauwkeurig beschreven hoe het ‘gerecht’ wordt samengesteld, inclusief de toepassing van kleuren, lettertypes, stijlelementen en iconen. Vanuit deze solide basis kwamen alle ontwerpen tot leven.Voor dit project hebben we de wireframes ontworpen, dit is de platte indeling van de website. Voordat je een website gaat bouwen is het belangrijk om alle ingrediënten uit de styleguide samen te voegen in een passend design.