Referentie verhaal

”Niets is te gek voor 2 Gasten”

“Hoe ik bij 2 Gasten terechtkwam? In Nijverdal kent iedereen ze. Ik dus ook. Wanneer wij toe waren aan een frisse blik op de huisstijl en vormgeving van Hegeman, schakelde ik ze meteen in”, vertelt Jelle van Egmond. Als commercieel manager bij Hegeman Bouw & Infra klopte hij aan bij 2 Gasten. Inmiddels weet hij ze in zijn nieuwe functie als EMVI-coördinator ook te vinden. In de afgelopen jaren bouwden wij mee aan de huisstijl, vormgeving en de plannen van aanpak. “Niets is te gek voor 2 Gasten.”

Een stoere twist

“Vanuit mijn functie als commercieel manager was ik verantwoordelijk voor het verder opzetten van onze commerciële afdeling. Daarbij zocht ik een partij die onze technische projecten op een stoere manier kon vormgeven. Dat heeft 2 Gasten exact gedaan. De look en feel spreken aan en stralen tegelijkertijd kundigheid en kwaliteit uit.”

Plannen van aanpak in een nieuw jasje

Als de basis staat, pakken we daarop door. Zo ook voor Hegeman. “Nadat de huisstijl getweakt was, schakelden we 2 Gasten in voor meer. Voor veel opdrachten die we aangaan, maken we een plan van aanpak. 2 Gasten geeft het de look en feel waardoor het een plezier is om erdoorheen te bladeren. Ze weten de perfecte balans te vinden tussen representatief en opvallend.”

Representatief, maar ook stoer
en opvallend. 2 Gasten denkt out of the box.
Het kan niet gek genoeg.

– Jelle van Egmond

Altijd bereikbaar

“We weten dat we voor de gekste dingen terechtkunnen bij 2 Gasten. Maar onze plannen van aanpak zijn de voornaamste opdrachten die altijd terugkomen. Ze weten dat deze voor ons van cruciaal belang zijn. Voor deze taken zijn ze altijd bereikbaar. Een plan van aanpak hoort bij een aanbesteding. Bij zo’n proces moet er vaak last minute geschakeld worden of toch nog een visueel element toegevoegd worden. Het is dan heel fijn als je met een partij werkt die altijd te bereiken is. Dat is de kracht van 2 Gasten.”